
No i kolejny dzień za mną:)
Na szybko dziś śniadanko dwie kromeczki z serkiem:) i herbatka zielona:)
A na drugie śniadanie pyszne brzoskwinie:)
A obiadu nie było jakoś nie mam natchnienia do jedzenia:)
Kolacja też dość banalna:) bo chlebek z rybką jakoś to uwielbiam:)
Jakoś specjalnie nie chce mi się jeść:) piję wodę i starczy:)
Zobaczymy jak to będzie od poniedziałku lecę z ruchem:) i ćwiczeniami:)
Siłownia, rower:) bieg:) masakra jakaś dzięki mojemu Blogowi odezwało się dużo osób, które mi życzą powodzenia:) świetna sprawa:)
To tyle:)
Jutro już piąty dzionek:) szkoda, że nie mogę powiedzieć, że już bliżej niż dalej:)
Ps. Pisząc bloga popijam jogurt jakiś light:) ohydny........
Buziak:*

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz