Ofiarowana:) lecz za mała o jakieś 3 rozmiary dużo niedużo ale tyła nie wsadzę:) cel zabłyszczeć w niej na Sylwestra:) mam przynajmniej taka nadzieję, że się uda jest dość krótka wiec dużo pracy przede mną:) Ktoś sobie może pomyśleć "tyle zachodu o głupią brzydka sukienkę bo z ZARY:)" To wcale nie wygląda tak ta sukienka to taki symbol dla mnie wiem, że jak ją przecisnę przez swoje "dups**" to będzie znak ->>>
że jestem prze zajebista:) haha:)
taka odsłona:) by pokazać o co walczę:)
za chwilę obiadek:) hmmm:) pychota:P
Buziak:*
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz