Boziuuu wstałam rano i zastanawiałam się co można zjeść by się najeść i nie było kaloryczne:)
Wiec doszłam do wniosku, że wypiję herbatę z cytryną, którą miałam w zwyczaju pić z cukrem będę pić od dziś bez dodatku cukru:) Postanowiłam sobie, że będę stopniowo pozbywać się węglowodanów z pożywienia no i z tego co nagromadziło się w moim ciele:)
Jestem pełna optymizmu i jakieś radości, że może W KOŃCU zabiorę się do tego wszystkiego z głową i stąd ten blog:) będę mogła sobie ponarzekać i czasem pocieszyć:) Wiem, że pewnie wiele rzeczy będzie niezgodnych z metodą łączenia składników:) ale co tam robię to po swojemu i tak by było mi łatwiej przez to przejść:)
Więc tak wyglądało moje pierwsze "odchudzone" pyszne śniadanko:)

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz